Ensi kädessä konttorin vastuu
Pankille kaikki asiakaspalaute on tärkeää. Toivomme, että osoitat palautteesi ensisijaisesti omalle konttorillesi.
Handelsbankenin toimintatavan mukaan valituksia käsitellään tehokkaasti ja huolellisesti. Sinulla on oikeus saada asiallinen ja paikkansa pitävä vastaus. Voit saada vastauksen kirjallisena, jos niin toivot. Sinulla on myös oikeus saada vastaus nopeasti. Pankki ilmoittaa sinulle, miten valituksen käsittely etenee ja mikä on käsittelyn aikataulu. Jos pankki katsoo, että valituksesi on aiheeton, pankin kuuluu kertoa sinulle syy.
Konttorin päätöksen uudelleen harkitseminen
Jos olet sitä mieltä, että konttorin päätöstä pitäisi harkita uudelleen, ota yhteyttä Handelsbankenin asiakasvalitusvastaavaan:
Handelsbanken
Asiakaspalautteet
Itämerenkatu 11-13
00180 Helsinki
Voit myös lähettää palautteesi palautelomakkeellamme.
Suhtaudumme palautteesi vakavasti
Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan Handelsbankenissa hyvin vakavasti. Asiakkailta tulevien valitusten kautta saamme tärkeätä tietoa asioista, jotka eivät toimi kuten pitäisi. Ne antavat meille mahdollisuuden parantaa toimintaamme.
Tytäryhtiöt
Koskeeko palautteesi tytäryhtiöitä? Siinä tapauksessa pyydämme ottamaan niihin yhteyttä.