Yritysverkkopankin saavutettavuusseloste

Suomen laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta velvoittaa pankin rakentamaan verkko- ja mobiilipalvelunsa niin, että mahdollisimman monet voivat käyttää niitä.

Saavutettavuusselosteissamme kerromme palveluidemme saavutettavuuden tasosta. Selosteissa viittaamme kansainväliseen WCAG 2.1 -savutettavuusstandardiin ja sen A- ja AA-tasojen saavutettavuusvaatimuksiin. A- ja AA-tasot ovat saavutettavuuslain vähimmäisvaatimukset.


Saavutettavuusanalyysin tulos

Ikoni: i-kirjain ympyrässä.

Saavutettavuusseloste on laadittu 10.11.2020.

Saavutettavuusanalyysi on ulkopuolisen, riippumattoman asiantuntijan tekemä. Yritysverkkopankki täyttää saavutettavuusvaatimukset suurimmaksi osaksi.

Verkkopankin (poislukien sijoituspalvelut) saavutettavuuspuutteiden korjaaminen jatkuu vuoden 2025 aikana.


Saavutettavuusanalyysin havaitut puutteet

Navigointi, valikot ja linkit

  • Palvelusta puuttuu sivuhakemisto. 
    2.4.5 Useita tapoja
  • Sijoituspalvelut eivät ole saavutettavia.

Kieli ja sisältö

  • Pdf-liitteet eivät ole saavutettavia.
    1.3.1 Informaatio ja suhteet
  • Kaikki virheilmoitukset eivät ole saavutettavia. 
    3.3.1 Virheen tunnistaminen

Saavutettavuuspalaute

Mies, jolla on kuulokkeet, mikrofoni ja tietokone.

Jos haluat kommentoida palveluidemme saavutettavuutta, ole hyvä ja lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen saavutettavuuspalaute@handelsbanken.fi. Vastaamme 14 päivän sisällä.

Voit myös lähettää palautteesi täyttämällä saavutettavuuspalautteen lomakkeen.

Jos et ole tyytyväinen vastaukseemme, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
Puh. 0295 016 000 (vaihde)

Saavutettavuusvaatimukset.fi (Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivusto) Avautuu uuteen ikkunaan