Lukkiutuneiden pankkitunnusten avauspalvelu

Ovatko yrityksen pankkitunnukset lukkiutuneet?

  • Jos pankkitunnukset ovat lukkiutuneet virheellisen salasanan takia, ja yrityksellä on avauspalvelu käytössään
    Voit yrittää kirjautua yritysverkkopankkiin ja avata lukkiutuneen sopimuksen avauspalvelun avulla. Avaaminen edellyttää sitä, että yritys on ottanut avauspalvelun käyttöön verkkopankissa.

  • Jos yrityksen pankkitunnukset ovat lukkiutuneet virheellisen turvaluvun takia
    Ole yhteydessä konttoriin. Verkkopankkisopimuksen avaaminen vaatii konttorikäynnin. Muista ottaa passi tai henkilökortti mukaan (ajokortti ei riitä tunnistautumiseen).

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2545

ma-pe klo 10:00-15:00

Pidä avaintunnuskortti lähellä, jotta voit tunnistautua.


Miten otan lukkiutuneiden pankkitunnusten avauspalvelun käyttöön?

  1. Kirjaudu yritysverkkopankkiin ja klikkaa yrityksen nimeä verkkopankin oikeassa yläkulmassa. Valitse Lukkiutuneiden verkkopankkitunnusten avaus.
  2. Tarkista että puhelinnumerosi on oikein. Jos numero puuttuu, lisää numero ja klikkaa Vahvista.
  3. Vahvista puhelinnumeron rekisteröinti turvaluvulla, jonka sait tekstiviestinä antamaasi numeroon.
  4. Palvelu on nyt käytössäsi.

Miten avauspalvelu toimii?

Kun salasana on mennyt lukkoon, yritysverkkopankki tarjoaa sinulle mahdollisuuden avauspalvelun käyttöön. Saat tällöin puhelimeesi tekstiviestinä numerokoodin.

Täytä seuraavat kentät:
  • y-tunnus
  • verkkopankin käyttäjätunnus
  • tekstiviestillä tullut koodi
  • turvaluku avainatunnuskortilta
Kun kirjaudut uudestaan yritysverkkopankkiin, anna käyttäjätunnus ja avaintunnuskortin ensimmäinen turvaluku.