Miksi kysymme yrityksesi tietoja?
Pankkimme tavaramerkki on henkilökohtainen, paikallinen ja vastuullinen palvelu. Mitä paremmin me tunnemme yrityksenne ja sen tarpeet, sitä paremmin pystymme tarjoamaan teille sopivia ratkaisuja.
Pyrimme omalla toiminnallamme turvaamaan asiakkaidemme taloudellisia etuja ja suojelemaan asiakkaitamme laittomalta toiminnalta, kuten erilaisilta huijauksilta, esimerkiksi tietojen kalastelulta ja identiteettivarkauksilta.
Pankkina meillä on myös lainsäädäntöön perustuva velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaamme. Meidän pitää voida todentaa henkilöllisyytesi luotettavista tunnistusasiakirjoista. Varmistamme myös, mitä pankkipalveluita yrityksenne tarvitsee ja miten niitä käytätte.
Yrityksen asiakastietojen päivittäminen
Mikäli yrityksesi asiakastietojen päivittäminen on ajankohtaista, olemme lähettäneet sinulle kirjeen, jonka mukana on asiakastietolomake sekä palautuskuori, jonka postimaksu on maksettu. Palautathan meille asiakastietolomakkeen täytettynä postitse. Kiitos yhteistyöstä!