Verkkopankki

Hoida pankkiasiat kätevästi missä ja milloin vain.

Pankkitunnukset ovat avain moneen palveluun

Mies kävelyllä ulkona pipo päässä.

Verkkopankin päättyvät palvelut

Alla olevat verkkopankin tiedot ovat näkyvissä kullekin asiakasryhmälle taulukossa ilmoitettuun ajankohtaan asti.

S-Pankkiin siirtyvät asiakkaat
Handelsbankeniin jäävät asiakkaat
Credit-kortit
30.11.2024
30.11.2024
Debit-kortit
30.11.2024
17.3.2025

E-laskut
- saapuvat e-laskut
- e-laskuarkisto

-
18.11.2024
31.3.2025 

-
31.3.2025
31.3.2025

Lainat
30.11.2024
31.3.2025
Tilitapahtumat ja saldo
30.11.2024
31.3.2025

Tiliotteet

31.3.2025

31.3.2025

Verkkopankkiviestit
Viestihistoria, viestien lähettäminen ja vastaanottaminen
31.3.2025
31.3.2025

Sijoitukset
- rahastot
- varainhoito
- vakuutukset

30.11.2024
30.11.2024
Sijoitusraportit
31.3.2025
31.3.2025
Tunnistautuminen
avaintunnuskortilla ja Vahvista-sovelluksella
31.3.2025
31.3.2025


Kysymyksiä ja vastauksia verkkopankista

  • Voit tilata uuden avaintunnuskortin asiakaspalvelusta puh. 010 444 2442 (mpm/pvm).
  • Avaa väliaikainen verkkopankkisopimus. Väliaikainen verkkopankkisopimus on sinulle maksuton.

    Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 444 2442 (mpm/pvm).

    1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tunnistaudu
      Voit tunnistautua puhelimessa, jos sinulla on toisen pankin pankkitunnukset tai mobiilivarmenne. Asiakaspalvelu avaa lukkiutuneet tunnukset tai neuvoo nollaamaan unohtuneen salasanan. Voit tunnistautua myös Vahvista-sovelluksella, jos tunnuksesi eivät vielä ole lukossa. 
    2. Käytä lukkiutuneiden tunnusten avauspalvelua
      Jos olet ottanut avauspalvelun käyttöön verkkopankissa, voit kirjautua verkkopankkiin ja avata lukkiutuneet tunnukset avauspalvelun avulla. Avauspalvelu toimii vuorokauden ympäri. Palvelua voit käyttää, jos lukkiutumisen syy on väärin annettu salasana.
  • Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksen tai yrittänyt toistuvasti kirjautua sisään virheellisellä salasanalla ja saanut käyttäjätunnuksen lukkiutumaan, käyttäjätunnus voidaan avata uudelleen konttorissa. 

    Soita asiakaspalveluumme puh. 010 444 2442 (mpm/pvm) ja tunnistaudu vahvasti mobiilivarmenteella tai muiden pankkien tunnuksilla.


Vahvistaminen

Vahvista-sovellus 

Vahvista-sovelluksen lataat sovelluskaupasta. Sovelluksella vahvistat maksut ja tunnistaudut verkkopalveluihin. Avaintunnuskorttia et tarvitse.

Lisävahvistus

Jos sinulla ei ole älypuhelinta tai et halua luopua avaintunnuskortin käytöstä, sinun tulee lisävahvistaa maksut. Saat tekstiviestinä numerokoodin, jolla vahvistat maksut turvaluvun lisäksi.


Turvallista asiointia verkkopankissa

Viesti turvallisesti pankin kanssa

Verkkopankissa sinulla on henkilökohtainen postilaatikko pankin kanssa viestittelyä varten. Voit lähettää ja vastaanottaa viestejä. Viestit suojataan, joten tieto raha-asioistasi ei päädy vääriin käsiin. Ethän siis käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen

Turvallisuutesi on meille tärkeää

Lue tarkemmin siitä, miten pankki työskentelee turvallisuutesi edistämiseksi, ja miten voit itse toimia turvallisesti käyttäessäsi tuotteitamme ja palvelujamme.

Lukkiutuneet pankkitunnukset

Aktivoi lukkiutuneiden pankkitunnusten avauspalvelu verkkopankin Nimi-valikossa. Jos syötät salasanan väärin ja pankkitunnuksesi lukkiutuvat, saat koodin tekstiviestinä. Sen avulla voit avata lukkiutuneet tunnukset.

Unohtunut tai lukkiutunut salasana

Pankkitunnusten sulkeminen

Voit sulkea pankkitunnuksesi soittamalla numeroon +358 20 333.

Haluatko tietää lisää verkkopankistamme?

Asiakaspalvelumme numerossa 010 444 2442 (pvm/mpm) palvelee sinua.


Maksutilin yleisimmät palvelut

Suomessa on määritelty yleisimmät maksutilin palvelut ja niistä käytettävät nimitykset. Handelsbankenissa Maksutilin verkkopalvelusta käytetään nimeä Verkkopankki.

Lue lisää

Nainen katsoo hymyillen läppäriä

Varaa aika verkkotapaamiseen

Verkossa voit keskustella yhteyshenkilösi kanssa kaikista asioista - olitpa sitten kotona, töissä tai matkalla.

Verkkotapaaminen