- Kaikki verkkopankin palvelut
-
- eri palveluissa
Verkkopankki
Pankkitunnukset ovat avain moneen palveluun
Verkkopankin päättyvät palvelut
Alla olevat verkkopankin tiedot ovat näkyvissä kullekin asiakasryhmälle taulukossa ilmoitettuun ajankohtaan asti.
S-Pankkiin siirtyvät asiakkaat
|
Handelsbankeniin jäävät asiakkaat
|
|
---|---|---|
Credit-kortit
|
30.11.2024
|
30.11.2024
|
Debit-kortit
|
30.11.2024
|
17.3.2025
|
E-laskut |
- |
- |
Lainat
|
30.11.2024
|
31.3.2025
|
Tilitapahtumat ja saldo
|
30.11.2024
|
31.3.2025
|
Tiliotteet |
31.3.2025
|
31.3.2025 |
Verkkopankkiviestit Viestihistoria, viestien lähettäminen ja vastaanottaminen |
31.3.2025
|
31.3.2025
|
Sijoitukset |
30.11.2024
|
30.11.2024
|
Sijoitusraportit
|
31.3.2025
|
31.3.2025
|
Tunnistautuminen avaintunnuskortilla ja Vahvista-sovelluksella |
31.3.2025
|
31.3.2025
|
Kysymyksiä ja vastauksia verkkopankista
-
Voit tilata uuden avaintunnuskortin asiakaspalvelusta puh. 010 444 2442 (mpm/pvm).
-
Avaa väliaikainen verkkopankkisopimus. Väliaikainen verkkopankkisopimus on sinulle maksuton.
Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 444 2442 (mpm/pvm).
-
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tunnistaudu
Voit tunnistautua puhelimessa, jos sinulla on toisen pankin pankkitunnukset tai mobiilivarmenne. Asiakaspalvelu avaa lukkiutuneet tunnukset tai neuvoo nollaamaan unohtuneen salasanan. Voit tunnistautua myös Vahvista-sovelluksella, jos tunnuksesi eivät vielä ole lukossa. - Käytä lukkiutuneiden tunnusten avauspalvelua
Jos olet ottanut avauspalvelun käyttöön verkkopankissa, voit kirjautua verkkopankkiin ja avata lukkiutuneet tunnukset avauspalvelun avulla. Avauspalvelu toimii vuorokauden ympäri. Palvelua voit käyttää, jos lukkiutumisen syy on väärin annettu salasana.
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tunnistaudu
-
Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksen tai yrittänyt toistuvasti kirjautua sisään virheellisellä salasanalla ja saanut käyttäjätunnuksen lukkiutumaan, käyttäjätunnus voidaan avata uudelleen konttorissa.
Soita asiakaspalveluumme puh. 010 444 2442 (mpm/pvm) ja tunnistaudu vahvasti mobiilivarmenteella tai muiden pankkien tunnuksilla.
Vahvistaminen
Vahvista-sovellus
Vahvista-sovelluksen lataat sovelluskaupasta. Sovelluksella vahvistat maksut ja tunnistaudut verkkopalveluihin. Avaintunnuskorttia et tarvitse.
Lisävahvistus
Jos sinulla ei ole älypuhelinta tai et halua luopua avaintunnuskortin käytöstä, sinun tulee lisävahvistaa maksut. Saat tekstiviestinä numerokoodin, jolla vahvistat maksut turvaluvun lisäksi.
Turvallista asiointia verkkopankissa
Viesti turvallisesti pankin kanssa
Verkkopankissa sinulla on henkilökohtainen postilaatikko pankin kanssa viestittelyä varten. Voit lähettää ja vastaanottaa viestejä. Viestit suojataan, joten tieto raha-asioistasi ei päädy vääriin käsiin. Ethän siis käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen
Turvallisuutesi on meille tärkeää
Lue tarkemmin siitä, miten pankki työskentelee turvallisuutesi edistämiseksi, ja miten voit itse toimia turvallisesti käyttäessäsi tuotteitamme ja palvelujamme.
Lukkiutuneet pankkitunnukset
Aktivoi lukkiutuneiden pankkitunnusten avauspalvelu verkkopankin Nimi-valikossa. Jos syötät salasanan väärin ja pankkitunnuksesi lukkiutuvat, saat koodin tekstiviestinä. Sen avulla voit avata lukkiutuneet tunnukset.
Unohtunut tai lukkiutunut salasana
Pankkitunnusten sulkeminen
Voit sulkea pankkitunnuksesi soittamalla numeroon +358 20 333.
Haluatko tietää lisää verkkopankistamme?
Asiakaspalvelumme numerossa 010 444 2442 (pvm/mpm) palvelee sinua.
Maksutilin yleisimmät palvelut
Suomessa on määritelty yleisimmät maksutilin palvelut ja niistä käytettävät nimitykset. Handelsbankenissa Maksutilin verkkopalvelusta käytetään nimeä Verkkopankki.