Tilit, Debit-kortit, lainat, rahastot ja varainhoitosopimukset on siirretty S-Pankkiin. Lainaturva-, eläke- ja sijoitusvakuutukset on siirretty Henki-Fenniaan.
Lue lisää:
Tilit, Debit-kortit, lainat, rahastot ja varainhoitosopimukset on siirretty S-Pankkiin. Lainaturva-, eläke- ja sijoitusvakuutukset on siirretty Henki-Fenniaan.
Lue lisää:
Emme enää ota vastaan uusia asiakkaita. Ajamme liiketoimintamme hallitusti alas. Handelsbanken-konserni on ilmoittanut vetäytyvänsä Suomesta.
Palvelemme pankkiin jääneitä asiakkaitamme olemassa olevien sopimusten puitteissa toistaiseksi. Ilmoitamme asiakkaille yksittäisten palveluiden päättämisestä hyvissä ajoin etukäteen.
24.12. suljettu
25.12. suljettu
26.12. suljettu
31.12. klo 10.00-13.00
Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu puh. 010 444 2442 (mpm/pvm) klo 9.00-13.00
1.1. suljettu
6.1. suljettu
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Henkilöasiakkaiden tilit suljetaan ja maksamisen palvelut päättyvät 31.3.2025. Henkilöasiakkaiden verkkopankki, pankkitunnukset ja Vahvista-sovellus suljetaan 31.3.2025.
Yritys- ja taloyhtiöasiakkaiden tilit suljetaan ja maksuliikennepalvelut päättyvät 30.6.2025. Yritysten verkkopankki suljetaan 30.6.2025.
Pyydämme asiakkaitamme siirtämään pankkipalvelunsa toiseen pankkiin.
Lahjoitamme joulukortteihin ja joulumuistamisiin käytetyt rahat tänäkin vuonna hyväntekeväisyyteen. Tänä jouluna tuemme Diakonissalaitoksen nuorten kiusaamisen vastaista työtä.
Ajankohtaista ja hyödyllistä asiaa pankkiasioista
Yksi Suomen suurimmista maarajat ylittävistä finanssialan yritysjärjestelyistä saatiin päätökseen, kun Handelsbankenin, S-Pankin, Henki-Fennian ja Oma Säästöpankin välisen liiketoimintakaupan toinen osa toteutui 1.12.2024.
Voit tunnistautua vahvasti verkkopalveluihin paitsi pankkitunnuksilla myös mobiilivarmenteen avulla. Mobiilivarmenne on sähköinen henkilöllisyystodistus, joka aktivoidaan oman mobiililaitteen SIM-korttiin. Mutta kumpaa kannattaa käyttää ja miten?
Taloyhtiöiden tili- ja maksuliikennepalvelut päättyvät 30.6.2025. Taloyhtiön kannattaa varata pankin vaihtoon runsaasti aikaa. Palveluiden siirtäminen toiseen pankkiin vaatii taloyhtiöltä aktiivista toimintaa, ja liikkeelle kannattaa lähteä ajoissa. Katso taloyhtiön muistilistalta mitä kannattaa pitää mielessä.
S-Pankkiin siirtyneet asiakkaat eivät voi enää tilata uusia e-laskuja tai vastaanottaa e-laskuja Handelsbankenin verkkopankissa.
Asiakas saa 18.11.2024 jälkeen laskunsa paperilaskuina tai laskuttajasta riippuen muulla tavalla toimitettuina, esimerkiksi sähköpostin liitteenä, aina siihen asti, kunnes hän on tehnyt uudet e-laskutilaukset S-Pankissa.
Verkkopankki on S-Pankkiin siirtyneiden asiakkaiden käytössä rajoitetusti 31.3.2025 saakka.
Verkkopankissa näkyvät asiakkaan Handelsbankeniin saapuneet e-laskut ja lopetetut e-laskutilaukset. Asiakas voi tehdä uudet e-laskutilaukset näiden tietojen avulla.
Katso ohjeet e-laskun tilaamiseen:
Muista suojata henkilöllisyytesi ja tietosi sähköisessä ympäristössä.
Teemme koko ajan työtä, jotta palvelumme olisivat turvallisia käyttää. Mitä sinä voit tehdä turvallisuuden edistämiseksi?