Luottokorttisopimukset on irtisanottu ja kortit on suljettu. Voit maksaa mahdollisen jäljellä olevan velan joko kerralla tai erissä valitsemasi maksutavan mukaisesti.
Kortit eivät enää toimi eivätkä ne näy Handelsbankenin verkkopankissa.
Luottokorttisopimukset on irtisanottu ja kortit on suljettu. Voit maksaa mahdollisen jäljellä olevan velan joko kerralla tai erissä valitsemasi maksutavan mukaisesti.
Kortit eivät enää toimi eivätkä ne näy Handelsbankenin verkkopankissa.
Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.
Tässä on ohjeet, miten menetellä, jos matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.
Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia
Jos et saa asiaa sovittua matkan- tai tapahtumajärjestäjän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.
Irtisanominen koskee kaikkia Handelsbankenin luottokortteja ja niihin liitettyjä luottokorttitilejä (Credit/Debit, Credit ja Platinum).
Jos korttisi siirtyy S-Pankkiin, korttitapahtumat reititetään edelleen S-Pankkiin.
Jos korttisi ja siihen liittyvä tili on lopetettu Handelsbankenissa, mahdolliset korttitapahtumat laskutetaan Handelsbankenin toimesta.
Voit maksaa mahdollisen jäljellä olevan velan joko kerralla tai erissä valitsemasi maksutavan mukaisesti. Lyhennyksen vähimmäiserä on 5 prosenttia käytössä olevan luoton määrästä, mutta vähintään 30 euroa. Voit halutessasi maksaa velan nopeammin pois joko yhdessä tai useammassa erässä. Muistathan maksaessasi käyttää aina korttilaskullasi olevaa tili- ja viitenumeroa.
Voit muuttaa laskusi maksutapaa (lyhennysprosenttia) ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksutiedot (tilinumero ja viite) pysyvät toistaiseksi ennallaan. Tulet saamaan kuukausittain laskun, kunnes koko jäljellä oleva velka on maksettu pois. Tiedotamme mahdollisista muutoksista erikseen.
Nykyinen e-laskusopimuksesi on päättynyt, jos asiakkuutesi on siirtynyt Handelsbankenista. Saat laskun halutessasi OmaPostiin valitsemalla laskuttajaksi Handelsbanken Oy tai valitsemalla ”Kaikki sähköisenä” -vaihtoehdon.
Vahingon sattuessa vakuutetun tulee lähettää vahinkoilmoitus liitteineen viipymättä vakuutusyhtiö Zurichille. Vakuutusyhtiön verkkosivuilla on tietoa vakuutusten sisällöstä sekä lomakkeet vahinkoilmoitusta varten. Voit myös soittaa vakuutusyhtiön asiakaspalveluun.
Lounge-etu on päättynyt, kun kortti on suljettu.
Lopetetun luottokorttisi tiedot tai luottokorttilaskut eivät näy Handelsbankenin verkkopankin Kortit-sivulla, eivätkä ne siirry uuden pankkisi verkkopankkiin.
Täältä löydät kysymyksiä ja vastauksia pankki- ja luottokorttien käytöstä.
Verkko-ostokset kortilla edellyttävät kortinhaltijan vahvaa tunnistamista. Tarvitset maksun vahvistamiseen sekä kiinteän salasanan että kertakäyttöisen tunnuksen, jonka saat tekstiviestinä maksuhetkellä.
Huomioithan, että uutta korttia voi käyttää verkko-ostoihin vasta sen jälkeen, kun olet tehnyt ensimmäisen oston/noston ja vahvistanut sen tunnusluvulla.
Vakuutukset ovat voimassa 12 kuukautta kortin sulkemisesta voimassa olevien vakuutusehtojen mukaisesti. Huomaathan että Credit/Debit-kortilla vakuutus on voimassa, jos olet tehnyt ostokset kortin Credit-puolella.
Ota yhteyttä vakuutusyhtiö Zurichiin tai soita
+358 9 4241 4632
arkisin klo 9:15-19:00
korttivakuutus@zurich.com
Akuutti apu matkan aikana
Zurich Assistance (24 h)
+358 942 414 633
Verkkopankissa voit rajoittaa kortin käyttöä. Voit valita, miten laajasti korttia voi käyttää eri maissa. Lisäksi päätät, voiko kortillasi tehdä verkko-ostoksia.
Voit muokata rajoituksia tarpeen mukaan.
Voit sulkea kortin verkkopankissa Kortit-näkymässä tai soittamalla numeroon
+358 (0)9 4272 2772 (mpm/pvm)
Tallenna numero puhelimeesi. Sulje kortti heti, jos