customer service - Handelsbanken.secustomer service  - Handelsbanken.se

Ota yhteyttä

Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa

Pääkonttorin aula

Emme enää ota vastaan uusia asiakkaita. Ajamme liiketoimintamme hallitusti alas. Handelsbanken-konserni on ilmoittanut vetäytyvänsä Suomesta.

Palvelemme pankkiin jääneitä asiakkaitamme olemassa olevien sopimusten puitteissa toistaiseksi. Ilmoitamme asiakkaille yksittäisten palveluiden päättämisestä hyvissä ajoin etukäteen.

Palvelemme henkilöasiakkaita, taloyhtiöitä ja yrityksiä toistaiseksi


Pankkikonttori

Konttorit 

Lähes kaikki pankkikonttorimme on siirretty S-Pankille. 

Viesti turvallisesti

Verkkopankin postilaatikossa voit lähettää suojattuja viestejä pankkiin. Ethän käytä tavallista sähköpostia pankkiasioiden hoitamiseen.

Kirjaudu verkkopankkiin Avautuu uuteen ikkunaan


Kysymyksiä ja vastauksia palveluistamme

en kvinna med en mobil i handen

Onko sinulla kysyttävää palveluistamme? 

Katso, löytyisikö tältä sivulta vastaus kysymykseesi. 

Täältä löydät usein kysytyt kysymykset esimerkiksi Vahvista-sovellukseen liittyen.


Henkilöasiakas: näin tunnistaudut puhelimessa

Ikoni: asiakaspalvelija puhelimessa

Pankkiasioiden hoitaminen puhelimessa on nyt entistäkin turvallisempaa

Kun soitat Handelsbankenin asiakaspalveluun 010 444 2442, saat asiakaspalvelijalta kertakäyttöisen koodin. Toimi sen jälkeen näin:
  • Avaa Handelsbankenin verkkosivu osoitteessa handelsbanken.fi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta ja valitse "Tunnistautuminen".
  • Syötä saamasi koodi tyhjään kenttään ja klikkaa "Jatka". 
  • Tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit tunnistautua Handelsbankenin tai muiden pankkien tunnuksilla.
  • Kun olet tunnistautunut, jatka asiointia puhelimessa.

Henkilöasiakkaat

Asiakaspalvelu

Puh. 010 444 2442 (mpm/pvm)
ma-pe klo 9:00-15:00
_ _ _

Saat henkilökohtaista ja joustavaa palvelua puhelimessa, kun tunnistaudut kertakäyttöisellä koodilla ja pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Pidä siis pankkitunnukset lähettyvillä.

Kortin sulkeminen

+358 9 4272 2772 (mpm/pvm)
joka päivä vuorokauden ympäri

Verkkotunnusten sulkeminen

+358 20 333 (mpm/pvm)
joka päivä vuorokauden ympäri

Korttireklamaatio

Voit tehdä reklamaation, jos korttilaskulla on tapahtumia, joita et tunnista tai veloituksessa on virheitä, mutta myös jos et ole saanut maksettua tuotetta tai palvelua.

Tässä on ohjeet, miten menetellä, jos matka tai tapahtuma on peruuntunut ja liput on maksettu luottokortilla.

Korttien reklamaatiot peruuntumisten takia

Jos et saa asiaa sovittua matkan- tai tapahtumajärjestäjän kanssa, täytä reklamaatiolomake ja lähetä meille.


Yritysasiakkaat

Yritysten maksuliikennepalvelut

Puh. 010 444 2545 (mpm/pvm)
ma-pe klo 8:00-17:00

GlobalOn-Line, yleistä tietoa yritysten tuotteista ja palveluista

Puh. 010 444 2545 (mpm/pvm)
ma-pe klo 10:00-15:00

Asiakaspalvelu taloyhtiöt

Puh: 010 444 2820 (mpm/pvm)
ma-pe klo 10:00-15:00

Saldotodistus

Voitte tilata pankista saldotodistuksen ja siihen liittyvät raportit esimerkiksi yrityksen tilinpäätöstä varten.

Saldotodistus tilataan osoitteesta saldotodistus@handelsbanken.fi. Todistus on saatavissa suomeksi tai ruotsiksi.

Toimitamme saldotodistuksen seitsemän pankkipäivän kuluessa pyydetystä tilannepäivästä. Saldotodistuksesta veloitamme palvelumaksun 40,00 €.


Muut yhteydenottokanavat

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Haluatko antaa palautetta palveluistamme tai valittaa jostakin?

Asiakaspalautteet ja -valitukset