E-lasku maksamiseen

E-laskupalvelu on päättynyt S-Pankkiin siirtyneiltä asiakkailta.

Siirtyneiden asiakkaiden e-laskupalvelu on päättynyt

S-Pankkiin siirtyneet asiakkaat eivät voi enää tilata uusia e-laskuja tai vastaanottaa e-laskuja Handelsbankenin verkkopankissa.

Asiakas saa 18.11.2024 jälkeen laskunsa paperilaskuina tai laskuttajasta riippuen muulla tavalla toimitettuina, esimerkiksi sähköpostin liitteenä, aina siihen asti, kunnes hän on tehnyt uudet e-laskutilaukset S-Pankissa.

Verkkopankki on S-Pankkiin siirtyneiden asiakkaiden käytössä rajoitetusti 31.3.2025 saakka.

Verkkopankissa näkyvät asiakkaan Handelsbankeniin saapuneet e-laskut ja lopetetut e-laskutilaukset. Asiakas voi tehdä uudet e-laskutilaukset näiden tietojen avulla.

Tilaa e-laskut S-Pankkiin 

Katso ohjeet e-laskun tilaamiseen: 

E-laskupalvelu jatkuu pankkiin jäävillä asiakkailla

Pankkiin toistaiseksi jäävät henkilöasiakkaat voivat käyttää e-laskupalvelua 31.3.2025 saakka. 

Irtisanomme asiakkaiden verkkopankkisopimuksen ja siihen liittyvän e-laskupalvelun myöhemmin erillisellä ilmoituksella.

E-lasku helpottaa maksamista

  • Ei enää pitkien IBAN-numeroiden näppäilyä
  • Näet vanhatkin laskut verkkopankissa
  • Valitse laskuttajakohtaisesti, maksetaanko lasku automaattisesti vai haluatko vahvistaa maksun
  • Ei palvelumaksuja

Näin e-lasku toimii

E-laskua tilattaessa verkkopankissa haetaan laskuttaja ja annetaan yrityksen pyytämä tunnistetieto – asiakasnumero tai viitenumero. Laskun veloitustavaksi voi valita joko aina automaattisesti tapahtuvan maksun, automaattisesti tiettyyn määrään asti tai vasta vahvistuksen jälkeen tapahtuvan maksun.

E-laskun tilauksen jälkeen laskuttajalta ei enää tule paperilaskuja. Ilmoitukset saapuneista laskuista tulevat verkkopankin etusivulle.