Tarkistamme säännöllisesti kaikilta asiakkailtamme henkilöllisyyteen ja pankkiasiointiin liittyviä tietoja. Jos huomaamme, että henkilöllisyytesi todentamistiedot ovat puutteelliset, pyydämme sinua lähettämään kopion voimassa olevasta virallisesta henkilöllisyyden todentamisasiakirjasta.
Tietoja ja selvityksiä pyytämällä pystymme ymmärtämään tavanomaisen toimintasi perusteet sekä havaitsemaan ja selvittämään siitä poikkeavan toiminnan. Tietojen päivitystä tehdään asiakkaiden turvaamiseksi ja erilaisten identiteettivarkauksien ja muiden väärinkäytösten estämiseksi.
Lainsäädännön mukaan pankilla on oltava riittävät tiedot asiakkaidensa taloudellisesta toiminnasta, sen laajuudesta sekä perusteista pankin palveluiden käyttämiselle. Tiedot on pidettävä ajan tasalla myös asiakassuhteen aikana, ja ne on säilytettävä asianmukaisesti.