Tarkistamme säännöllisesti kaikilta asiakkailtamme ja asiakkaidemme edustajilta henkilöllisyyteen ja pankkiasiointiin liittyviä tietoja. Jos huomaamme, että yrityksen edustajan todentamistiedot ovat puutteelliset, pyydämme edustajaa lähettämään kopion voimassa olevasta virallisesta henkilöllisyyden todentamisasiakirjasta.
Tietoja ja selvityksiä pyytämällä pystymme ymmärtämään tavanomaisen toimintasi perusteet sekä havaitsemaan ja selvittämään siitä poikkeavan toiminnan. Tietojen päivitystä tehdään asiakkaiden turvaamiseksi ja erilaisten identiteettivarkauksien ja muiden väärinkäytösten estämiseksi.
Lainsäädännön mukaan pankilla on oltava riittävät tiedot asiakkaidensa taloudellisesta toiminnasta, sen laajuudesta sekä perusteista pankin palveluiden käyttämiselle. Tiedot on pidettävä ajan tasalla myös asiakassuhteen aikana, ja ne on säilytettävä asianmukaisesti.